Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami: czesc@teddyroom.pl tel.: +48 880 013 745 (pon-pt: 9:00 - 17:00)

Szukaj

Formularz Reklamacji

………………………………………… ………………………………………………………

(imię i nazwisko Klienta) (data i miejscowość)

…………………………………………

(numer telefonu/email do kontaktu)

TEDDY ROOM Bartłomiej Sokołowski Tomasz Dobrowolski Spółka Cywilna

ul. Żeromskiego 30/16 55-200 Oława

REKLAMACJA

Oświadczam, że zgłaszam reklamację w sprawie umowy sprzedaży, zawartej w dniu ………………………………………… i dotyczącej zakupu następującego towaru:

1) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,

2) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,

3) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………

Powyżej wskazany towar jest wadliwy, ponieważ ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………

Do niniejszej reklamacji załączam / nie załączam* fotografie obrazujące ww. wadliwość towaru.

Powyżej opisana niezgodność towaru z umową jest istotna / nieistotna*.

W związku z powyższym, w razie uznania reklamacji, żądam**:

1) przedstawienia przez Sprzedawcę propozycji w zakresie usunięcia wady albo

2) żądam wymiany towaru na nowy albo

3) zamiast wymiany rzeczy żądam usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przyjmuję do wiadomości, że przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru bez wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby mnie inny sposób zaspokojenia

4) ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………

(imię, nazwisko i podpis Klienta)

* niepotrzebne skreślić.

** należy dokonać wyboru, a pozostałe skreślić.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów