Zwroty (odstąpienie od umowy)
Klient, który zawarł umowę na odległość (online), ma prawo odstąpić od niej w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny.
Formularz odstąpienia
– Wypełnij wzór formularza odstąpienia, który udostępnia sklep https://teddyroom.pl/strona/odstapienie-od-umowy.
Zawartość przesyłki zwrotnej
– Formularz odstąpienia, dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub korespondencyjny, numer telefonu, dane produktu lub numer zamówienia oraz data zakupu. Produkt musi być nieużywany, bez śladów użytkowania; zwroty wykluczone są w przypadku produktów spersonalizowanych lub robionych pod klienta teddyroom.pl.
Wysyłka zwrotna
– Zwracany produkt należy odesłać na koszt klienta (kupującego) na adres sklepu.
Zwrot płatności
– Sprzedawca zwraca płatność tą samą metodą, jaką została użyta przez klienta, chyba że klient zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z kosztami.
Reklamacje
Klient może zgłosić reklamację, jeśli produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową.
Zgłoszenie reklamacji
– Najpierw preferowany kontakt e-mailowy ze zdjęciami wady produktu, by ocenić możliwość reklamacji bez wysyłki teddyroom.pl.
Formularz reklamacyjny
– Wypełnij formularz reklamacyjny (dostępny w sklepie), zawierający: imię i nazwisko, kontakt (email lub telefon), numer zamówienia, datę zakupu, opis wady oraz wskazanie żądania (np. wymiana, usunięcie wady). Można dołączyć zdjęcia i zaznaczyć, czy wada jest istotna https://teddyroom.pl/strona/formularz-reklamacji
Wysyłka reklamowana
– Odesłanie produktu następuje na koszt Kupującego i dołączony jest formularz oraz dowód zakupu, jeśli reklamacja zostanie uznana.
Termin rozpatrzenia
– Reklamacja powinna być rozpatrzona niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania przez sklep teddyroom.pl.
Dane kontaktowe
-
Operator sklepu: BBM‑GRUPA SP. Z O.O., ul. 33 A, 55‑216 Domaniów
-
Telefon kontaktowy: +48 794 980 532
-
E‑mail: biuro@teddyroom.pl